Background

Friday 6 July 2012

Alhamdullillah...

Alhamdullilah..hari aini genap aku 100 hari melahirkan anak yg ke2..seorg putera yang diberi nama MUHAMMAD ALI HAMKA BIN MOHD HELMI. Walaupun niat dihati inginkan anak perempuan tp dah rezeki dpt boy lak..ape2 pun alhamdulllilah..dia lahir sihat n sempurna sifatnye..
Tapi aku merasa kecewa juge kerana x dpt lahirkan dia normal..walaupun jln dah buka 7cm tp aku xde rezeki nak lahirkan normal..mungkin ini ketentuan Allah S.W.T aku redha akan ketentuannye..
Kalo ade rezeki kelahiran ke3 aku ingin cube lahirkan cara normal..tp org kata kalo dah dua2 operation susah untuk normal anak ke 3..tp itu semua kehendakNYA..tapi utk kelahiran ke3, 5 tau 6 thn lg la..sbb ikut nasihat doctor…
Dikesempatan ini juge aku nak kongsi rahsia menjadi slim selepas bersalin..selepas bersalin anak kedua , aku tlh menggunakan koset utk kembalikan berat bdn aku seperti sediakala dulu..aku hanye dengar shj org cerita ttg koset ini tp aku mmg rase hendak memakainye beberapa dahulu tp apekan daya tgh mengandungkan si ali x dpt la pakai..
Selepas je bis sebulan bersalin aku pun mula memakainye….tidak dpt aku byangkan betape menakjumkan….dlm masa dua minggu pinggang aku yg pas bersalin 30’ terus jd 26’ inci.. sehingga lah sekarang aku memakainye berat badan pas sebulan aritu 54kg sekarang sudah hampir normal ke 48kg..tp aku akan cube lg utk dptkan berat asal dulu aku 45kg…aku pasti akan dapt n keizinan dari Allah yang maha Esa..
Pada meraka yang ingin jadi seperti saya ape salahnye mencube kerana anda akan tahu keajaiban nye..
Koset ini sesuai utk mereka selepas bersalin iaitu dlm pantang kerana ia menyempurnakan tempoh pantang kite dgn lebih menakjubkan…
Belom cube belom tahu…
Kalo ingin keterangan lebih lajut boleh hubungi atau email saya :

012-2951375
halin_83@yahoo.com.my




No comments:

Post a Comment